perjantai 8. lokakuuta 2010


THIS IS ME MYSELF & I

Mirror mirror on the wall
Tell me mirror what is wrong?


Mä haluan tanssia. Tanssia, tanssia ja tanssia. Tanssia niin helvetin paljon, että lähestulkoon jopa unohdan oman olemassaoloni. Joku päivä mä vielä vedän niin helvetin lujaa, tanssin niin saatanasti, etten kykene ajattelemaan mitään muuta ja vaan rojahdan uupuneena nukkumaan.
Tanssi on mun intohimoni. Jos mua ahdistaa, mun ei tarvitse, kuin vain ajatellakin tanssimista niin oon ihan ok.

Mun on pakko päästä tänään illalla hengähtämään saunaan. Mä haluan nollata aivot. Vetästä kaikki ajatukset alas viemäristä, saatana. Pakko vain saada rauhoituttua täydellisesti, jotta jaksaa ottaa vastaan uusia asioita. Edes kerran viikossa täytyisi saada vedettyä vähän henkeä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti